Translator

sobota

Konsekwentne klolczyki

Od kiedy założyłam tego bloga, największym zainteresowaniem zainteresowaniem cieszy się wątek
Czy to boho czy to folk?  bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że to ze względu na kolczyki a nie na moją niewiedzę w kwestii terminologii mody bo okazało się, że to bardziej folk ;-) 
Już niedługo kolejny wrzut w tym stylu!

Bardzo dziękuję za komentarze a szczególnie za maila, 
z definicjami boho i folk oraz prośbą o zrobienie kolczyków takich jak zamieszczone w poście z odcieniem niebieskiego - rezultat na zdjęciu poniżej .
Kasiu jak pasuje Ci ta kolorystyka kolczyki czekają na Ciebie u mnie. Pozdrawiam wszystkich :-)




2 komentarze:

  1. Dzięki wielkie Aniu, kolor mi pasuje :) Szkoda, że nie napisałaś tego wczoraj bo miałabym na dzisiaj. Daj znać jak mogę odebrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci się podobają. Już napisałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...