Translator

piątek

Świąteczny podsłuchiwacz

Podobnie jak większość ludzi, którzy zmuszeni byli zrobić jakiekolwiek zakupy, ostano wiele czasu spędziłam w kolejkach. Stojąc w kolejce człowiek się nudzi, głupio byłoby zabierać ze sobą książkę,a mp3 mi nawala więc musiałam jakoś zajmować czas i w ten sposób zostałam podsłuchiwaczem. Wiem, wiem to bardzo nie ładnie i mało kulturalnie ale w ten sposób dowiedziałam się co ludzie myślą o świętach. W większości żalą się, że mają więcej przygotowań niż czasu, że wykupili im promocyjny alkohol, że na prezenty muszą brać chwilówki, że przyjedzie teściowa czy też nie lubiany szwagier, że ta bieganina jest bez sensu bo tylko jeden dzień wolnego będzie... nic tylko same narzekania i kwaśne miny. Tego się nie spodziewałam, myślałam że znajdzie się choć kilka osób które szczerze się cieszą tym, że będą święta. Nie wiem, być może stałam w złych kolejkach a być może jutro wieczorem ci wszyscy malkontenci zapomną o swoich narzekaniach i będą się cieszyć, bo niezależnie od tego jak traktujemy te święta dobrze jest spotkać się z bliskimi i otworzyć swoje serca. Tak więc życzę Wam radości i zostawiam świąteczne serduszka. 


3 komentarze:

  1. cudne kolczyki. Ostatnio tez zapaliłam się do robienia kolczyków, oczywiście na własne potrzeby. To bardzo wciąga, poza tym nie potrzebuję tak wielu... Twoje kolczyki są bardzo piękne, pomysłowe i niespotykane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Musisz pochwalić się kolczykami, bo inne Twoje prace widziałam na blogu. Wszystkie piękne ale patchworki podobają mi się szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie przed świętami sporo osób narzeka,ale to raczej z powodu bieganiny i zmęczenia,bo same święta to przyjemność i radość spotkania się w gronie najbliższych. Kolczyki w sam raz na 14 lutego :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...